Doprava

 

GLS

Prvotřídní kvalita doručení a služeb

GLS Czech Republic nabízí balíkové a expresní služby v České republice a klade přitom důraz na prvotřídní kvalitu.

informace & ceník: https://gls-group.eu/CZ/cs/prilezitostna-preprava/balik-cena

 

Česká pošta

Balík Do ruky

Balík předáme adresátovi z ruky do ruky, kdekoliv si bude přát!

informace & ceník: https://www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/cr/balik-do-ruky

 

 

Platba & EET

 

Platba platební kartou online

Online bankovním převodem (internet banking)

  •       Pohodlný způsob platby bez poplatku. Zaplaťte obejdnané zboží kartou, převodem přes internetové bankovnictví nebo pomocí účtu GoPay. Po zvolení Platby online budete přesměrování na platební bránu GoPay. Po úspěšném dokončení platby budete přesměrování zpět k nám. Pokud Vaše platba neproběhne v pořádku, máte možnost se vrátit zpět na pokladnu a zvolit alternativní způsob platby. Pokud zjistíme, že s vaší platbou není něco v pořádku, budeme Vás neprodleně kontaktovat.

 

Platba na dobírku

  •       Vámi objednané zboží můžete uhradit prostřednictvím platby na dobírku. Zboží bude expedováno nejpozději následující pracovní den. Dobírku můžete uhradit kurýrovi nebo na pokladně odběrného místa, a to v pohotovosti. Platba na dobírku je možná jen pro doručení do České republiky.

EET

“Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.”

 

 

Výměna a vrácení zboží

 

Dle zákona můžete u nás zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od jeho doručení. Abychom zásilku přijali zpět, je nutné, aby bylo zboží nepoužité, nepoškozené a ideálně v originálním obalu. Balík zabalte a odešlete jej zpět na naší adresu spolu s kopií faktury s číslem objednávky a informací o čísle bankovního účtu, kam Vám můžeme částku vrátit. Hodnota výrobku Vám bude vrácena ihned jakmile vaši zásilku zkontrolujeme.

 

Pamatujte prosím na následující:

  •   vrácené zboží nesmí být použité, poškozené nebo jinak znehodnocené
  •   nakupující nechá vrácené zboží doručit osobně nebo poštou či jiným přepravcem na vlastní náklady na adresu prodejce

 

Pokud bude vrácené zboží poškozené či použité nebo obal poškozen (případně bude zcela chybět), může být vrácená částka přiměřeně snížena, v ojedinělých případech může být vrácení zcela odmítnuto.

 

 

Reklamace

 

Reklamace zboží

Poslali jsme Vám omylem špatnou velikost obojkun jinou příchuť granulek nebo dokonce něco úplně jiného? Taková situace nás opravdu mrzí a doufáme, že přijmete naší upřímnou omluvu. Neprodleně nás prosím o takové situaci informujete na kterkýkoliv z kontaktních údajů uvedených na našem webu a my vše obratem napravíme.

 

Reklamace zboží v záruční lhůtě.

Pokud se v průběhu záruky na zboží (ze zákona 2 roky) vyskytne na zboží vada výrobního charakteru, kontaktujte nás a dohodneme způsob vyřízení vaší reklamace.

 

Reklamace dodávky

Viditelně poškozený balíček doporučujeme nepřijímat. V opačném případě přepravci podepište převzetí poškozeného balíčku, tak aby tato skutečnost byla zaznamenána již u přepravce.

 

Bylo Vám doručeno rozbité zboží a na vině je nejspíše dopravce? Nezoufejte, společně situaci vyřešíme. V ideální případě:

 

  •   zboží včetně obalového materiálu co nejlépe nafoťte a zdokumentujte
  •   nevyhazujte obalový material – je nutno předat přepravci zpět
  •   kontaktujte nás na emailové adrese info@petitami.cz

 

Ihned po doručení fotografií doručené zásilky Vám v případě, že je stejný produkt skladem, obratem odešleme nový a současně nahlásíme reklamační událost u přepravce, který Vás následně bude kontaktovat pro domluvení termínu odvozu rozbitého čí poškozeného produktu. Následné administrativní řešení reklamace se již odehrává pouze mezi námi a přepravcem.