Doprava
GLS
Prvotřídní kvalita doručení a služeb
GLS Czech Republic nabízí balíkové a expresní služby v České republice a klade přitom důraz na prvotřídní kvalitu.
informace & ceník: https://gls-group.eu/CZ/cs/prilezitostna-preprava/balik-cena
Česká pošta
Balík Do ruky
Balík předáme adresátovi z ruky do ruky, kdekoliv si bude přát!
informace & ceník: https://www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/cr/balik-do-ruky
Platba & EET
Platba platební kartou online
Online bankovním převodem (internet banking)
Platba na dobírku
EET
“Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.”
Výměna a vrácení zboží
Dle zákona můžete u nás zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od jeho doručení. Abychom zásilku přijali zpět, je nutné, aby bylo zboží nepoužité, nepoškozené a ideálně v originálním obalu. Balík zabalte a odešlete jej zpět na naší adresu spolu s kopií faktury s číslem objednávky a informací o čísle bankovního účtu, kam Vám můžeme částku vrátit. Hodnota výrobku Vám bude vrácena ihned jakmile vaši zásilku zkontrolujeme.
Pamatujte prosím na následující:
Pokud bude vrácené zboží poškozené či použité nebo obal poškozen (případně bude zcela chybět), může být vrácená částka přiměřeně snížena, v ojedinělých případech může být vrácení zcela odmítnuto.
Reklamace
Reklamace zboží
Poslali jsme Vám omylem špatnou velikost obojkun jinou příchuť granulek nebo dokonce něco úplně jiného? Taková situace nás opravdu mrzí a doufáme, že přijmete naší upřímnou omluvu. Neprodleně nás prosím o takové situaci informujete na kterkýkoliv z kontaktních údajů uvedených na našem webu a my vše obratem napravíme.
Reklamace zboží v záruční lhůtě.
Pokud se v průběhu záruky na zboží (ze zákona 2 roky) vyskytne na zboží vada výrobního charakteru, kontaktujte nás a dohodneme způsob vyřízení vaší reklamace.
Reklamace dodávky
Viditelně poškozený balíček doporučujeme nepřijímat. V opačném případě přepravci podepište převzetí poškozeného balíčku, tak aby tato skutečnost byla zaznamenána již u přepravce.
Bylo Vám doručeno rozbité zboží a na vině je nejspíše dopravce? Nezoufejte, společně situaci vyřešíme. V ideální případě:
Ihned po doručení fotografií doručené zásilky Vám v případě, že je stejný produkt skladem, obratem odešleme nový a současně nahlásíme reklamační událost u přepravce, který Vás následně bude kontaktovat pro domluvení termínu odvozu rozbitého čí poškozeného produktu. Následné administrativní řešení reklamace se již odehrává pouze mezi námi a přepravcem.